Dame/jentegruppa i terreng starter mandag 13.4 kl.18.00

Postet av Horten og Omegn Cykleklubb den 8. Mar 2015

Dame/jentegruppa i HOC.
Jentegruppa i terrengsykling startet i mai 2011 av Margareth Steen. Mange som ble med fra starten hadde syklet litt andre ble bitt av basillen etter første trening- Målet med gruppen er at vi skal ha det gøy og sosialt,men også kunne kjenne på og tåle litt melkesyre og høy puls pulsen på treningene.
Nivået på gruppa er ganske forskjellige-men vi deler oss inn i små grupper etter nivå vi er på slik at alle skal ha en god treningsfølelse. Vi har også en lukket FB side hvor vi er 48 stk.

Andre mål er også å delta på terrengritt . Vi har også hatt et terrengkurs med Aslak Mørstad.

Det anbefales å melde seg inn i sykkelklubben Hoc eller andre. Dette pga forsikringer ved uhell på trening. Med helårs lisens er man forsikret på treninger. Ellers er det også mange fordeler å være medlem i en klubb-se hoc.no. Jentegruppen er ikke ansvarlig for uhell eller annet som skjer under treningen.

Oppmøte Nordskogen skole mandager kl.18.00-20.00
Felles turer ette ravtale på FB.

Velkommen til sosial og gøy trening.
Håper vi sees i på sykkel!

Kontaktperson:margareth@bikeshop.no eller mob:41500934

Flott gjeng fra 2014.