Grasrotandelen

Nå kan 5 % av det du tipper for gjennom Norsk Tipping gå tilbake til Horten og Omegn Cykleklubb. HOC har registrert seg i Frivillighetsregistret, noe som betyr at alle som vil kan bestemme at fem prosent av innsatsen skal gå til klubben. Dette gjelder alle spill i Norsk Tipping, med unntak av Flax og Extra. Dette kan gi et verdifullt bidrag til driften av vår klubb, og har ingen betydning for dine vinnersjanser. Styret har vedtatt at disse midlene skal øremerkes rekruttene og rekrutteringsarbeidet i klubben Det er veldig positivt!! For å bidra, må du spille registrert, og legge inn HOC som mottakerklubb i ditt spillekort.

Slik kan du støtte HOC:

Norsk-tipping.no:
Logg deg inn med kort og kortleser og velg Min side, deretter Grasrotandelen. Her kan du søke opp den mottakeren du ønsker å støtte og enkelt knytte deg til.

Norsk Tipping Mobilspill:
Last ned den siste versjonen av Norsk Tipping Mobilspill – dette gjør du under Min Side, deretter trykker du Oppdater. Deretter kan du søke opp den mottakeren du ønsker å støtte og knytte deg til direkte fra Norsk Tipping Mobilspill.

SMS:
Send kodeord GRASROTANDELEN 983170072 til 2020(Tjenesten er gratis).

Kommisjonær:
Skriv ut HOC-strekkode GrasrotAndelen og ta den med til kommisjonæren. Alternativt kan kommisjonæren søke opp mottakeren for deg på terminalen.

Oppgi HOC's org.nr 983170072 eller vis frem HOC-strekkode GrasrotAndelen neste gang du skal tippe så vil 5 % av innsatsen din gå til HOC.

Har klubben noen pasjonerte tippere? I så fall er kanskje dette anledningen til å starte et tippelag, til glede for klubben og forhåpentligvis også for de som blir med i laget.

La HOC få et bidrag av penger du skal bruke uansett. Støtt HOC igjennom Grasrotandelen!

Les mer om grasrotandelen her: