Trening for minirekrutter/rekrutter 20. januar

Postet av Horten og Omegn Cykleklubb den 19. Jan 2016

Da har snøen og skiføret kommet til Nordskogen. Det skal også være poenglangrenn med utgangspunkt på Nordskogen samme dag. Arrangør er Horten Skiklubb. Vi synes det er fint å kunne benytte skiføret når det er så fint som nå og samtidig støtte Skiklubben i sitt arbeid for barn og unge.

Trening i morgen vil derfor være deltakelse i poenglangrennet. Nærmere opplysninger om påmeldiong med videre finner dere på http://www.hortenskiklubb.no/poengrenn.htm Registrering kan skje fra kl 1720 - 1750, dog foretrekker skiklubben forhåndspåmelding, se lenken foran om det.

Vi prøver å arrangere skiaktivitet/skileik etter rennet for dem som ønsker det. Dette forutsetter at vi har tilgang til hensiktsmessig område/løype for formålet innen rimelig tid, slik at vi kan være ferdige omtrent til kl 1900.

Vi møtes alle klasser kl 1750 utenfor inngangen til gymsalen.

Trenergruppa