HOC/HOC Triatlon klubbtøy nettbutikk er åpen tom 19. februar 2020

Postet av Erik Wolla den 6. Feb 2020

10. feb 12:00: Prøvetøy er meldt ankommet Sport 1 Revetal!

6. feb 16:00 oppdatering: Akkurat nå er det ikke noe prøvetøy hos Sport 1 Revetal, men Bioracer har lovt å sende en prøvebag med alle størrelser for de mest vanlige produktene. Denne burde være på Revetal på mandag f.k. (10. feb). Kontakt Sport 1 først for å unngå "bomtur"...

HOC Bioracer nettbutikk er åpen fra 5. tom 19. februar 2020. For å komme til nettbutikken klikk her.

Registrer deg som kunde i nettbutikken (eller logg inn om du allerede er registrert) og handle klubbtøy etter egne ønsker.

Det er en egen nettbutikk for HOC Triatlon tøy, for å komme til denne klikk her. Ellers er det samme opplegg som for «vanlig» HOC nettbutikk.

Det anbefales sterkt å lese «Info» fanen for generelle opplysninger om bestilling, betaling, levering, snitt (Proff vs. Race Proven), størrelser, etc. Sport 1 Revetal vil normalt ha noe tøy i sin butikk dersom det er ønskelig å prøve først. Man kan også ta noe annet sykkeltøy man har og måle de samme dimensjonene på dette.

Generelt om HOC klubbtøy og Bioracer:

Tøyet fra Bioracer bestilles av den enkelte i nettbutikker spesielt for HOC/HOC Triatlon design. Merk at de forskjellige plaggene vises i «standard» Bioracer design i nettbutikkene, men de leverte plaggene er selvsagt med HOC resp HOC Triatlon design (se trøye og BIB-shorts eksempler nedenfor og «Design» fanen i nettbutikken). Betalingen er direkte til Bioracer via deres betalingsløsning.  For å unngå økonomiske ulemper forbundet med lagerhold, ukurans, etc. er nettbutikkene kun åpen i kortere perioder (typisk 2 uker) og kun 2-3 ganger i løpet av året. Åpningstider er ikke forhåndsbestemt, men en typisk første åpningstid vil være i første halvdel av februar for å kunne ha tøy klart til utesesongen begynner. Annonsering av åpen nettbutikk vil foregå på HOC webside og på Facebook.  Etter at nettbutikkene stenger blir bestilt tøy produsert, og leveranse er typisk 6-7 uker etter stengning.

Tøyet hentes på Sport 1 Revetal.