Oppdatering på klubbtøy

Postet av Erik Wolla den 23. Okt 2015

Bikeshop nå har mottatt 40 stk ATLET HOC Elite kort trøye i forskjellige størrelser. De som har kjøpt denne trøyen nå kan komme og bytte, og at det er fint om dette kan gjøres fortløpende (helst senest innen torsdag 29 oktober). Vi vil sjekke den enkeltes ordre (fra tidligere) slik at de vil få utlevert riktig antall og størrelser. De som har handlet over disk ber vi om at tar med seg kvittering. (Dersom de ikke har denne så skal vi alikevel løse dette, men kvittering er ønsket)

Nytt design - kort trøye

Postet av Erik Wolla den 30. Aug 2015

Trøyene som Bikeshop fikk inn på forsommeren 2015 hadde en trykkfeil på skulder/arm. Det fremkom også andre ønsker om små endringer i design, tekst, sponsorlogoer mm. Det vil derfor komme nytt klubbtøy fra Bikeshop senere, eksakt tidspunkt er f.t. ukjent.

Postet av Øivind Rief Armo den 13. Apr 2015

Klubben har inngått nye treårsavtaler med eksisterende og nye sponsorer og i den forbindelse må vi bestille nye drakter.Hvis dere ønsker klubbtøy før sommerferien MÅ dette må bestilles innen torsdag 16/4 kl.12.00.
Klubbtøyet finner du
her
Bikeshop.no åpningstider her

Deretter vil bestilling, etter det vi får opplyst fra Bikeshop, sendes hver gang det foreligger et tilstrekkelig antall bestillinger, minst 10.

Det er opplyst fra leverandøren at det vil være tre kvaliteter av klubbtøyet; Atlet classic, Atlet elite og Sportful. Sportful skal være mindre i størrelsene enn Atlet. Størrelsene for Atlet produktene skal være sammenlignbare med størrelsene på forrige klubbdrakt. Forøvrig henvises til Bikeshop for nærmere opplysninger om størrelse.