Bli medlem i HOC du også

Send en epost med emne 'Jeg ønsker å bli HOC-medlem' til medlemskap@hoc.no eller bruk skjemaet til høyre.

I eposten må du oppgi følgende informasjon:
  • Fullt navn
  • Fødselsdato
  • Epostadresse
  • Mobilnr
  • Bostedadresse
Det er viktig at du oppgir en e-post adresse som er i bruk, og som er mest mulig "varig". Husk at e-post adresser mot internett leverandører blir "borte" når du bytter leverandør, og jobb e-post adresser på samme måte når du bytter jobb. Hvis du velger en "uavhengig" e-post tjenesteleverandør som Google, Yahoo, Microsoft e.l. vil det være mindre sjanse for at du tvinges til å bytte.

Ønsker du familiemedlemskap må du i tillegg oppgi fullt navn, fødselsdato, evt epostadresse og mobilnr på alle de andre personene med samme bostedadresse som ønsker å være medlem.

Medlemskap i HOC for 2019 koster:
Kr. 400,- for de yngste opp til og med junior (fyller 18 år i 2019)
Kr. 600,- for senior
Kr. 1000,- for familiemedlemskap (samme bostedadresse).

Medlemsfordeler:
  • HOC støtter økonomisk godt opp om alle som deltar i aktive ritt i aldersbestemte klasser. (10-18), samt i senior. Våre veteraner får dekket startkontingent i veterancup og veteran NM
  • Klubbdrakter fås kjøpt til meget fordelaktig pris og medlemmer vil nyte godt av de rabattavtaler klubben til en hver tid inngår.
  • Gratis deltakelse i alle klubbarrangement og klubbmesterskap på landeveien og terreng (t.o.m 18 år).