Sport 1 Revetal - ny ordning for klubbrabatt

Postet av Horten og Omegn Cykleklubb den 22. Jul 2019

De tidligere utsendte plastkortene (GULLKORT) fra vår sponsor Sport 1 Revetal erstattes av en elektronisk løsning. Medlemmer av HOC bes benytte QR koden nedenfor eller gå direkte inn på https://www.sport1.no/klubbavtale/?a=02302756 for å registrere seg med mobilnummer. Det oppfordres til å velge ja til sms og/eller mail for å kunne varsles om fremtidige klubbuker/medlemstilbud elektronisk.

Man har da også opprettet en kundeprofil på Sport 1 webshop og kan handle i denne på vanlig måte. Dog må man benytte «klikk og hent» hos Sport 1 Revetal og betale i butikk for å få HOC klubbrabatt.

Ved første gangs registrering på man benytte mobilen (enten hjemme, på ferie, eller i butikken). Når dette er gjort trenger man ikke å ha med mobilen, kun huske sitt mobilnummer. Medlemmer får kun klubbrabatten ved å oppgi mobilnummeret, dagens fysiske gullkort utgår. Mobilnummeret er «kundenummer» i systemet.

HOC oppfordrer sine medlemmer til å benytte seg av rabatten ved å handle hos Sport 1 Revetal da 5% av kjøpesummen går til HOC klubbkasse.

Se her for mer informasjon.