Byttehelg for sportsutstyr i 2019 25.-26. Januar 2019

Postet av Horten og Omegn Cykleklubb den 10. Jan 2019

Horten Innebandy klubb arrangerer byttehelgen for sportsutstyr i 2019 den 25. og 26. Januar på Ekserserhuset, Karljohansvern.

Fredag 25. januar mellom kl. 17.00 - 20.00 er det åpent for å kunne levere sportsutstyr som dere vil at andre skal få glede av.

Lørdag 26. er det åpent fra kl. 10.30 - 14.30, hvor man kan kjøpe sportsutstyr til en rimelig penge.

Se igjennom kjellere, loft, garasje og boder for sportsutstyr som ikke er i bruk. Dette kan noen andre ha mye glede av.

Kom igjen folkens! La oss ta i et tak for at barn og unge kan få seg utstyr, slik at flest mulig kan være med i idretten. Nå har vi alle muligheter til å hjelpe barn og unge, som kanskje ikke har råd til å kjøpe nytt utstyr eller andre kan gjøre en god handel.

Vi oppfordrer dere alle sammen til å spre dette budskap til alle i deres klubber, lag, familie, venner og kjente. Jo flere som får vite om dette, jo mer tilgang på utstyr blir det til de som virkelig trenger det.

Ønsker dere alle velkommen til Byttehelgen på Ekserserhuset 25.-26. Januar.