Flotte forhold på dagens søndagstur landevei

Postet av Horten og Omegn Cykleklubb den 21. Jun 2015

Det ble en flott tur i lettskyet ,men oppholdsvær og tildels sol. Vi fulgte Gamle Sørlandske ned til Sem og tok av der til Andebu og videre mot Høyjord. Bjarne, som hadde pariserdekk, måtte stå av etter punktering der og de øvrige satte nesen hjem. Opp Kjønnerødbrekka og om Revetal til Horten. Ca 3 timer sykling ilagt kaffestoopp på Statoil i Andebu. På bildet ser vi fra venstre Jon Erik Berg-Hansen, Marianne Gjone, Arne Bye, Ole Jacob Thorkildsen og Øyvind Rief Armo diskutere engasjert organinsering av søndagsturene fremover. Neste søndag ble vi enige om å legge opp til å dele i feks to grupper avhengig av treningsgrunnlag den enkelte har. Følg med på neste innkalling til landeveistur neste søndag alle medlemmer og sponsorer.

Foto: Bjarne Brynning. Fra venstre Jon Erik Berg-Hansen, Marinanne Gjone, Arne Bye, Ole Jacob Thorkildsen og Øyvind Rief Armo