KLUBBTØY

Postet av Horten og Omegn Cykleklubb den 20. Apr 2015

Det er bare å beklage alt "rot" rundt klubbtøy så får vi ta lærdom til neste gang.

Kasserer har nå vært i kontakt med Bikeshop og følgende gjelder:

ATLET tøyet har blitt valgt som klubbtøy og blir bestilt i dag, leveres om 5 uker.

Bikeshop bestiller opp ekstra slik at det til en hver tid skal være mulig å få kjøpt dette i butikken.

SPORTFULtøy er en "ekstraservice"fra Bikeshop og her må det være minimum bestilling på 10 pr plagg. Bikeshop hevder at kvaliteten på Elite varianten til Atlet er veldig god og kan ikke sammenlignes med det gamle teamtøyet.

Man ber om at alle som har bestilt SPORTFUL ser over sine bestillinger og eventuelt bytter til Atlet der det kan være et godt alternativ .FRIST TORSDAG KL: 12.00 Torsdag avholdes det styremøte og da blir det tatt en avgjøresle på om klubben eventuelt kan garantere for noe av Sportfultøyet.Sportful bestilles da av Bikeshop på fredag.