Utlånsdag for sykler onsdag 8.april 2015 / innlevering av lånte sykler.

Postet av Bjørn-Erik Gåskjenn den 6. Apr 2015

Lån av landeveissykkel for dere som ønsker å trene sykkel.

Horten og omegn sykkelklubb har også i år utlån av sykler til dere som kan tenke dere å prøve landeveissykling. Dette er et tilbud til alle fra 10 år og oppover. Vi har sykler i flere ulike størrelser, så vi finner forhåpentligvis en som passer for deg. Da vi ønsker å få flest mulig til å bli med å sykle sammen med oss inviterer vi alle interesserte til å komme innom klubbhuset vårt på Kjelsberg plass onsdag 8.april kl.18.00. Vi håper å få med mange nye sykkelinteresserte gutter og jenter som kan kose seg på sykkel sammen. Vi har dyktige trenere som setter sikkerhet og treningsglede i høysetet. Det er også hyggelig og ikke uvanlig at foreldrene til de yngste barna er med på treningsturer.

Innlevering av lånesykler.
Det er også innlevering av lånesykler for dere som lånte i fjor. Ta en sjekk om sykkelen er ren og pen og at den er i god stand ved innlevering. Vi er også behjelpelig om det skulle være noe. Innleveringen av sykler skjer også på klubbhuset på Kjelsbergplass onsdag 8.april kl.18.00.

Vel møtt til et nytt hyggelig sykkelår!