Sykkelkveld med tilbud, auksjon og premieutdeling

Postet av Erik Wolla den 15. Jun 2020

Onsdag 17. juni 2020 kl. 18:00–20:00 hos Sport 1 Revetal, Torggata 3, 3174 Revetal.

Kom og se det beste fra Scott innen landevei, hard tail, fulldemper, ritt fulldemper og el-sykler!

Vi har også hybridsykler, terrengsykler og el-sykler fra XEED, og et stort utvalg sykler til barn/junior til gode priser.

Kristian Klevjer innom og forteller om livet som syklist. Er vi heldige kommer også Torjus Sleen.

Det vil bli auksjon på 6 stk. sykler kl 19:45. Her er det gode muligheter til å gjøre et kupp!

Fuel of Norway kommer og presenter sine produkter.

Det vil også foregå premie-utdeling i forbindelse med klubbenes interne konkurranser på Strava.

Vi har stor butikk med gode muligheter for å holde tilstrekkelig avstand. Ved fint vær holdes store deler av arrangementet utendørs.

Alle HOC medlemmer er hjertelig velkomne.

Arrangeres av Sport 1 Revetal og Venner av Re sykkelklubb.