Ny sponsor – nytt klubbtøy – prøvekveld 6. februar

Postet av Erik Wolla den 1. Feb 2018

Styret m.fl. har de siste månedene jobbet med å få inn nye sponsorer til klubben, samt nytt klubbtøy for 2018 sesongen og fremover.

Det nye HOC klubbtøyet skal leveres av Bioracer (http://www.bioracer.no), en profesjonell og anerkjent leverandør av sportstøy.

En av klubbens viktigste sponsorer fremover er Sport1 Revetal.

Avtalen med Sport1 Revetal og Bioracer innebærer bl.a. at klubbtøy fra Bioracer hentes på Sport1 Revetal. Bestillingen av klubbtøy gjøres av den enkelte på Bioracer nettbutikk.

For å prøve de forskjellige variantene av klubbtøyet har Sport1 Revetal v/Bjørn Korslund og Anders Gustav Holt sagt at de gjerne vil ha prøvekveld for oss 6. februar kl. 18:00 til 20:00.

Bioracer nettbutikk første runde vil bli 5.-12. februar. Det tas sikte på å få levert klubbtøyet til 22. mars.

Bioracer setter opp forslag til produkter i nettbutikk. Både modellene ‘Race Proven’ og ‘Proff’ er tilgjengelig i overdeler, det anbefalers kun ‘Race Proven’ i shorts. Tempo og Tri trøyer tas med til prøvekveld.

Ytterligere informasjon om avtalen med Sport1 Revetal:

• HOC medlem rabatt 20 % på alle varer i butikken (ikke tilbudsvarer)
  • Konkurranseryttere HOC (Sykler) 30% rabatt
  • HOC medlem forhåndskjøp av sykler innen 1. oktober neste sesong 30%
  • HOC medlem to klubbkvelder i året med 30% på hele butikken + litt ekstra show for HOC
  • Tøy fra Bioracer 25% på veil tøy - må hentes på Sport1 Revetal
  • Dekk og slanger til subsidierte priser for å møte annen spesiell konkurranse fra andre aktører.